Dostava u Bosni i Hercegovini je besplatna za sve narudžbe. Isporuka se očekuje u roku od 2-4 dana.
Tokom praznika, isporuke narudžbi mogu imati neka kašnjenja zbog smanjene aktivnosti kurira i zatvaranja skladišta zbog godišnjih odmora.
Ako je isporuka van Bosne i Hercegovine, trošak dostave će se izračunati prilikom plaćanja, nakon što odaberete proizvode BUBBLEKID koje želite kupiti. U slučaju da je vaš paket oštećen, molimo vas da nam to prijavite na e-mail adresu info@bubblekid.ba ili na broj +38761383252 putem Whatsapp-a, šaljući fotografiju oštećenja na proizvodu, kako bismo provjerili i eventualno organizirali novu isporuku. Troškovi dostave su besplatni za sve narudžbe..
Troškovi dostave variraju ovisno o zemlji odredišta, eventualnim carinskim troškovima, dimenzijama, težini i volumenu paketa. Iznos troškova dostave se uvijek izračunava prije završetka narudžbe. Vrijeme isporuke za narudžbe u inostranstvu može biti najviše 10 radnih dana (isključujući subote, nedjelje i praznike) i mijenja se ovisno o zonama.
Često postavljana pitanja.
Ako kurir ne uspije dostaviti tvoj paket, dobit ćeš e-mail da dogovoriš drugi pokušaj dostave.
Kurir me nije pronašao, šta trebam učiniti?
Kurir će te kontaktirati putem e-maila ili sms-a da dogovoriš novu dostavu.
Moja narudžba se vratila pošiljaocu, šta trebam učiniti?
Ako je narudžba već plaćena, možemo organizirati drugu dostavu na teret kupca, pa će biti potrebno izvršiti novo plaćanje od 8KM, za dostave u Bosni i Hercegovini. Za dostave u inostranstvo, troškovi će se izračunati na osnovu težine paketa.
Primio sam neispravan proizvod, šta mogu učiniti?
Ako je proizvod koji si primio na neki način neispravan, pošalji prijavu na e-mail adresu info@bubblekid.ba U naslov e-maila napiši “Neispravni proizvodi” navodeći problem koji si primijetio i broj serije naveden na ambalaži proizvoda. Po mogućnosti priloži fotografije ili videozapise koji ističu problem. Procijenit ćemo vrstu kvara kako bismo mogli pripremiti zamjenu ili ti predložiti rješenje. Ne zaboravi navesti svoj broj narudžbe, ime i prezime.
Primio sam pogrešan proizvod, šta mogu učiniti?
Ako si u svom paketu pronašao proizvod različit od onog koji si naručio, pošalji e-mail na adresu info@bubblekid.ba u naslovu napiši “Pogrešne / oštećene isporuke” i navedi koji proizvod si primio umjesto onog koji si naručio. Poslat ćemo ti nedostajući proizvod organizirajući istovremeno povrat pogrešnog proizvoda. Kontaktirat ćemo te za upute o povratu. Ne zaboravi navesti svoj broj narudžbe, ime i prezime.
Primio sam jedan ili više oštećenih proizvoda, šta trebam učiniti?
Ako su se tokom dostave jedan ili više proizvoda u tvom paketu oštetili, pošalji e-mail na adresu info@bubblekid.ba navodeći u naslovu “Pogrešne / oštećene isporuke” i napiši kratki opis oštećenja koje si primijetio, uključujući broj serije proizvoda (obično se nalazi ispod boce) i priloži slike koje to ističu. Razmotrit ćemo tvoju prijavu kako bismo ti ponovo poslali proizvod i organizirali istovremeni povrat oštećenog proizvoda. Kontaktirat ćemo te za upute o povratu. Ne zaboravi navesti svoj broj narudžbe, ime i prezime.
Dobio sam praćenje ali još nije aktivno. Šta to znači?
To jednostavno znači da je tvoja narudžba predana kuriru ali praćenje još nije aktivirano. Pokušaj ponovo nakon nekoliko sati ili sljedećeg dana.
Na praćenju status je “Nepoznati primalac”. Šta to znači?
To znači da vjerovatno nedostaju neke informacije u tvojoj adresi, bitne za isporuku narudžbe (kao što je ime navedeno na interfonskom uređaju). Možeš kontaktirati našu korisničku podršku slanjem e-maila na info@bubblekid.ba navodeći broj narudžbe i potpunu adresu sa svim informacijama potrebnim za isporuku. Proslijedit ćemo ih kuriru u najkraćem mogućem roku!
Na praćenju moja narudžba je “U tranzitu”, šta to znači?
To znači da je paket na putu prema Sjedištu kurira tvoje zone, odakle će potom krenuti prema adresi koju si unio. Ako status potraje nekoliko dana, to bi moglo biti jednostavno zbog nekog kašnjenja u dostavi: ne brini se! Možeš provjeriti status narudžbe sljedećeg dana. Savjetujemo ti da kontaktiraš našu korisničku podršku samo u trenutku kada bi Status trebao ostati isti više od 3 radna dana.
Mogu li promijeniti adresu dostave, nakon što je moja narudžba poslana?
Ne, da bi prijavio drugu adresu dostave moraš pričekati da paket ode na čuvanje. Možeš promijeniti svoju adresu direktno putem praćenja kurira.
Mogu li spojiti ili poslati zajedno dva naručena paketa?
Da, ako narudžba još nije obrađena možeš kontaktirati korisničku podršku Bubblekid-a na adresi info@bubblekid.ba ili poslati poruku na broj Whatsapp.
Pokušavam promijeniti adresu, ali ne mogu promijeniti poštanski broj?
To bi mogao biti problem s preglednikom ili uređajem. Savjetujemo ti da pokušaš koristiti drugi uređaj ili promijeniti preglednik kako bi nastavio s izmjenom. Ako si već registrirao narudžbu, više neće biti moguće promijeniti adresu. Prije nego što bude poslano, kontaktiraj nas putem e-maila na adresi info@bubblekid.ba
Kako mogu dodati alternativne adrese za dostavu?
Možeš dodati ili izbrisati adrese za dostavu sa svog korisničkog profila ili tokom plaćanja (klikni na link “dodaj prvu adresu”).